KCell: cu iSpring am transformat 600 de angajați în experți în vânzări
KCell - unul dintre cei mai mari operatori mobili din Kazahstan cu o acoperire de peste 10 milioane de abonați înregistrați.

În 2014 compania a devenit distribuitor oficial a brandurilor iPhone, Samsung și Lenovo în Kazahstan iar managerilor HR și trainerilor au le-au fost stabilite sarcini de care depindea dezvoltarea și viitorul business-ului.

Trainerul superior KCell Damir Tucanov și HR-expertul Asîl Sargascaeva au povestit despre cum implementarea platformei e-learning le-a ajutat în instruirea la distanță a celor 600 angajați a companiei din toată țara.
Pentru KCell a fost importantă implementarea e-learning în Departamentul vânzări și deservire.
KCell
Damir Tucanov,
trainer superior Departament vânzări și deservire
Despre iSpring am aflat 2 ani în urma, atunci când trainerilor le-a fost stabilită o sarcină importantă - de a instrui sute de noi angajați din Departamentul vânzări și deservire.

Este vorba despre aproximativ 600 persoane, care permanent comunică cu clienții și abonații: operatorii Call-Centru, managerii de vânzări, specialiștii Departamentului lucrul cu abonații.

La acel moment compania noastra abia a lansat o business-direcție nouă - vânzarea smartphoanelor. În toată țara au fost deschise zeci de magazine retail KCell Stores. Pentru a ajuta clienții în alegerea corectă a gadget-ului potrivit, era necesar ca angajații să cunoască toate particularitățile și caracteristicile gadgeturilor disponibile în stoc.
La început instruirea avea loc în format clasic offline în oficiul nostru din Almatî și în regiuni. Însă după restructurarea companiei numărul trainerilor s-a redus.

Astfel am început să căutăm instrumente care să permită: organizarea instruirii la distanță calitativ și ușor, crearea rapidă a unui volum mare de cursuri, posibilitatea monitorizării cursurilor la distanță.
Cursulrile create în iSpring au fost imediat îndragite de către trainerii Kcell.
Înainte de iSpring pentru instruirea online am încercat Moodle. Platforma Moodle era utilizată pentru traininguri de către departamentul Securitate, însă, această sistemă nu ne-a convenit din două motive:

1. Nu există posibilitatea de a crea și a seta materiale conform cerințelor companiei;
2. Interfața utilizatorului incomidă.
După analiza minuțioasă a pieței am decis să testăm iSpring. Instrumentele iSpring au o perioadă de testare care permite studierea detaliată a posibilităților produsului.

Am creat câteva cursuri electronice cu teste și simulatoare cu dialoguri, video lecții și audio slide-uri - am încărcat cursurile pe iSpring Learn, le-am repartizat colegilor și am cerut feedback-ul lor.
Sistemul de instruire la distanță iSpring este ușor de studiat și acest fapt imediat a fost agreat de către angajații noștri. Totul este atât de clar și simplu încât nu este necesar de citit sute de pagini cu instrucțiuni. Încă un moment pozitiv: toate cursurile sunt în acces liber, oricând poți reveni pentru a recapitula materialul necesar.
Din 2015 am elaborat 67 cursuri electronice. Noi adăugăm cursuri noi, deoarece informația despre produsele noastre permanent se actualizează.

În departamentul nostru sunt 10 traineri, dar majoritatea timpului ei dedică rezolvării altor însărcinări iar cu gestionarea cursurilor online iSpring mă ocup doar eu. Colegii mă ajută doar cu materiale pentru cursuri.
E-learning este doar o mică parte din munca mea. Dar cu iSpring o îndeplinesc calitativ și rapid. Elaborarea cursului "de la zero" în iSpring este accesibilă și unui singur trainer.
La început crearea unui curs complicat îmi lua 3-4 săptămâni. Mult timp investeam în sonorizare și montare. În timp am devenit mai abil și acum crearea unui curs îmi ia 14 zile.

Timp de 2 ani numărul de angajați s-a mărit cu un sfert: dacă inițial erau instruiți la distanță 600 de persoane, acum instruim 850. Acești angajați fac parte din Call Centru și oficiile noi de vânzări.
Pentru KCell a fost importantă implementarea
e-learning în Departamentul vânzări și deservire.
KCell
Damir Tucanov,
trainer superior Departament vânzări și deservire
Despre iSpring am aflat 2 ani în urma, atunci când trainerilor
le-a fost stabilită o sarcină importantă - de a instrui sute
de noi angajați din Departamentul vânzări și deservire.

Este vorba despre aproximativ 600 persoane, care permanent comunică cu clienții și abonații: operatorii Call-Centru, managerii
de vânzări, specialiștii Departamentului lucrul cu abonații.

La acel moment compania noastra abia a lansat o business-direcție nouă - vânzarea smartphoanelor. În toată țara au fost deschise
zeci de magazine retail KCell Stores. Pentru a ajuta clienții
în alegerea corectă a gadget-ului potrivit, era necesar ca angajații
să cunoască toate particularitățile și caracteristicile gadgeturilor
disponibile în stoc.
La început instruirea avea loc în format clasic offline în oficiul nostru din Almatî și în regiuni. Însă după restructurarea companiei numărul trainerilor s-a redus.

Astfel am început să căutăm instrumente care să permită: organizarea instruirii la distanță calitativ și ușor, crearea rapidă a unui volum mare de cursuri, posibilitatea monitorizării cursurilor la distanță.
90% din angajați Kcell demonstrează reușite excelente.
Nivelul de pregătire a vânzătorilor este verificat regulat. Sistemul de monitorizare constă din 3 etape:

1. Cumpărători misterioși, care periodic vizitează oficiile noastre și adresează mai mult întrebări tehnice;
2. Evaluarea activității consultantului de către manager;
Statistica în iSpring este unul din instrumentele principale pentru aprecierea utilității instruirii. În baza rapoartelor iSpring Learn este imediat evident nivelul de pregătire a angajaților. Angajații cu reușite insuficiente sunt supuși testărilor suplimentare sau unui examen oral.
iSpring Learn este o platformă transparentă, care clar demonstrează perseverența angajaților.
Din 2015 am elaborat 67 cursuri electronice. Noi adăugăm cursuri noi, deoarece informația despre produsele noastre permanent se actualizează.

În departamentul nostru sunt 10 traineri, dar majoritatea timpului ei dedică rezolvării altor însărcinări iar cu gestionarea cursurilor online iSpring mă ocup doar eu. Colegii mă ajută doar cu materiale pentru cursuri.
E-learning este doar o mică parte din munca mea. Dar cu iSpring o îndeplinesc calitativ și rapid. Elaborarea cursului "de la zero" în iSpring este accesibilă și unui singur trainer.
La început crearea unui curs complicat îmi lua 3-4 săptămâni. Mult timp investeam
în sonorizare și montare. În timp am devenit mai abil și acum crearea unui curs îmi
ia 14 zile.

Timp de 2 ani numărul de angajați s-a mărit cu un sfert: dacă inițial erau instruiți la distanță 600 de persoane, acum instruim 850. Acești angajați fac parte din Call Centru
și oficiile noi de vânzări.
3. Testarea lunară prin iSpring Learn.
Per total suntem foarte mulțumiți de nivelul de pregătire a angajaților. Foarte puțini sunt cei, care nu reușesc să se descurce cu însărcinările - doar două persoane timp de 2-3 luni. Majoritatea angajaților tind spre dezvoltare și creșterea vânzărilor.
90% din angajații noștri demonstrează rezultate remarcabile. Angajații noștri au un spirit de echipă foarte dezvoltat: dacă cineva nu reușește în procesul de instruire, neapărat va fi susținut și ajutat de către colegi.
Unul din avantajele importante a platformei e-learning: poți studia în orice loc în orice moment. Cu ajutorul iSpring Learn angajații noștri studiază materialele necesare pe diferite dispozitive: calculatoare, smartphone, tablete. Este foarte comod prezența regimului offline: descarci cursul pe telefon și-l studiezi. În același timp, toate etapele de instruire, toate răspunsurile la teste sunt salvate pe platforma iSpring imediat după conectarea la internet.

Procesul de instruire a devenit și mai interesant odată cu apariția în iSpring Learn a gamificarii. Angajații ca și copii, se bucură pentru fiecare trofeu câștigat. Acest fapt a motivat și a implicat în instruire în special persoanele care percepeau sceptic formatul de instruire e-learning.

Cu ajutorul iSpring am creat o bază unică de cunoștințe și materiale de instruire în domeniul electronicii la care angajații noștri au acces permanent, pot apela după ajutor și pot primi răspunsurile necesare.
Cursul se va deschide într-o nouă filă →
Pentru KCell a fost importantă implementarea
e-learning în Departamentul vânzări și deservire.
Asîl Sargascaieva,
digital HR-expert Kcell
iSpring Suite imediat a satisfăcut cerința noastră de bază - elaborarea rapidă și calitativă a cursurilor electronice. Testarea redactorului a trecut cu succes și la moment Departamentul planifică elaborarea unui număr mare de cursuri pe trei direcții: capacitățile de comunicare, lucru cu programe, proceduri interne a companiei.

Primul curs, care constă din 22 slide-uri, l-am creat timp de 2 săptămâni. Sunt încrezută că în viitor cu ajutorul platformei iSpring acest proces va lua și mai puțin timp.
La început instruirea avea loc în format clasic offline în oficiul nostru din Almatî și în regiuni. Însă după restructurarea companiei numărul trainerilor s-a redus.

Astfel am început să căutăm instrumente care să permită: organizarea instruirii la distanță calitativ și ușor, crearea rapidă a unui volum mare de cursuri, posibilitatea monitorizării cursurilor la distanță.
Și alte departamente ale companiei au optat pentru produsele iSpring.
Departamentul HR Kcell la fel planifică să utilizeze iSpring Suite pentru instruirea la distanță. Despre aceasta vă va povesti digital HR-expertul nostru Asîl Sargascaieva.
Statistica în iSpring este unul din instrumentele principale pentru aprecierea utilității instruirii. În baza rapoartelor iSpring Learn este imediat evident nivelul de pregătire
a angajaților. Angajații cu reușite insuficiente sunt supuși testărilor suplimentare sau unui examen oral.
iSpring Learn este o platformă transparentă, care clar demonstrează perseverența angajaților.
Din 2015 am elaborat 67 cursuri electronice. Noi adăugăm cursuri noi, deoarece informația despre produsele noastre permanent se actualizează.

În departamentul nostru sunt 10 traineri, dar majoritatea timpului ei dedică rezolvării altor însărcinări iar cu gestionarea cursurilor online iSpring mă ocup doar eu. Colegii mă ajută doar cu materiale pentru cursuri.
E-learning este doar o mică parte din munca mea. Dar cu iSpring o îndeplinesc calitativ și rapid. Elaborarea cursului "de la zero" în iSpring este accesibilă și unui singur trainer.
La început crearea unui curs complicat îmi lua 3-4 săptămâni. Mult timp investeam
în sonorizare și montare. În timp am devenit mai abil și acum crearea unui curs îmi
ia 14 zile.

Timp de 2 ani numărul de angajați s-a mărit cu un sfert: dacă inițial erau instruiți la distanță 600 de persoane, acum instruim 850. Acești angajați fac parte din Call Centru
și oficiile noi de vânzări.
Per total suntem foarte mulțumiți de nivelul de pregătire a angajaților. Foarte puțini sunt cei, care nu reușesc să se descurce cu însărcinările - doar două persoane timp de 2-3 luni. Majoritatea angajaților tind spre dezvoltare și creșterea vânzărilor.
90% din angajații noștri demonstrează rezultate remarcabile. Angajații noștri au un spirit de echipă foarte dezvoltat: dacă cineva nu reușește în procesul de instruire, neapărat va fi susținut și ajutat de către colegi.
Unul din avantajele importante a platformei e-learning: poți studia în orice loc în orice moment. Cu ajutorul iSpring Learn angajații noștri studiază materialele necesare pe diferite dispozitive: calculatoare, smartphone, tablete. Este foarte comod prezența regimului offline: descarci cursul pe telefon și-l studiezi. În același timp, toate etapele de instruire, toate răspunsurile la teste sunt salvate pe platforma iSpring imediat după conectarea la internet.

Procesul de instruire a devenit și mai interesant odată cu apariția în iSpring Learn
a gamificarii. Angajații ca și copii, se bucură pentru fiecare trofeu câștigat. Acest fapt
a motivat și a implicat în instruire în special persoanele care percepeau sceptic formatul
de instruire e-learning.

Cu ajutorul iSpring am creat o bază unică de cunoștințe și materiale de instruire în domeniul electronicii la care angajații noștri au acces permanent, pot apela după ajutor și pot primi răspunsurile necesare.
Sistem de învățare la distanță pentru afaceri
Va pune pe pilotul automat dezvoltarea angajaților. Începeți rapid învățarea online în 1 zi.
Sistem de învățare la distanță pentru afaceri
Va pune pe pilotul automat dezvoltarea angajaților. Începeți rapid învățarea online în 1 zi.