Skyeng: Cu iSpring instruim profesorii de 3 ori mai rapid
La moment peste 1000 de profesori din toată lumea predau limba Engleză la distanță prin Skyeng. Jumătate de an în urmă în companie a apărut un deficit de specialiști - au fost solicitați în mod urgent 120 de profesori de Engleză.
Anna Belan,
manager de instruire a profesorilor Skyeng
Jumătate de an în urmă brusc s-a mărit numărul studenților noi mulțumită departamentului de marketing, respectiv a apărut carența de profesori de Engleză.

Compania avea nevoie de 120 de profesori, care nu doar ar preda calitativ limba, dar ar avea și abilitatea să facă asta online.
Expedierea mailurilor cu materiale de instruire pentru 200 de persoane nu este o problemă, dar cum să înțelegi dacă cunoștințele au fost însușite sau nu?
Instruirea calitativă a profesorilor noi a devenit o necesitate vitală pentru dezvoltarea școlii. Conducerea școlii a stabilit sarcina - crearea a șase cursuri de instruire cu antrenarea regulată a noilor profesori.

La finalul instruirii profesorul nou trebuia să cunoască principiile instruirii online și la fel și lucrul în sistemul Vimbox. Acesta este o platformă de tip "cloud" elaborată de către compania noastră. Cu ajutorul ei noi organizăm predarea limbei Engleze pe tot teritoriul Europei de Est.
În simulatoarele de dialoguri noi utilizăm scenariu de tip "Comunicarea profesorului cu elevul".

După scenariu elevul vine la profesor cu o întrebare concretă. Profesorul are câteva variante de răspuns: variantele corecte permit menținerea dialogului până la final și stabilirea necesităților elevului. Variantele greșite duc la blocaj.

În baza fiecărui simulator se află un case real. Mulțumită dialogurilor profesorii știu cum să se comporte în situații diverse.
Skyeng - una dintre cele mari școli de limba Engleză în Europa de Est. Un grup de tineri antreprenori au lansat acest proiect 4 ani în urmă. La finalul anului 2016 profitul școlii online a constituit 66 de milioane de ruble, iar suma vânzărilor totale - 330 de milioane.
Managerul pe instruire a profesorilor Skyeng Anna Belan ne-a povestit cum cu ajutorul iSpring doar timp de o lună de zile au pregătit un nou grup de specialiști.
Popularitatea proiectului a crescut și în companie a apărut necesitatea de specialiști.
De unde să-i luăm? Chiar dacă venea un super profesor, el nu totdeauna știa să lucreze la distanță. Totuși ăsta este un alt format. Ca rezultat, după câteva ocupații cu noul profesor, studenții plecau.
Platforma Vimbox
Inițial noi organizam instruirea prin Google Docs și mass-mailing
Am divizat instruirea în două etape.

Prima etapă - instruirea candidaților cu potențial înalt care treceau prin procesul de stagiere intensă.

La început numărul candidaților era mic, nu mai mult de zece. La fel și volumul materialului de studiu nu era mare. Managerii noștri făceau conspecte în Google Docs și le expediau stagierilor. Suplimentar noii angajați primeau video și linkuri cu informații utile.

Însă această metodă de instruire lăsa multe întrebări. Astfel era necesară instruirea individuală, ceea ce ocupa foarte mult timp.

A doua etapă - instruirea profesorilor noi. Este vorba despre acele persoane, care au trecut perioada de stagiere și au fost angajați. Pentru ei a fost elaborat un program de instruire individual, ceea ce reprezintă un nou volum de conspecte și lecții video.

Toate materialele angajații le primeau pe poșta electronică. Minusuri: nu aveam posibilitatea să controlăm procesul de instruire, să verificăm dacă informația a fost studiată sau nu.
Am început să căutăm instrumente profesionale pentru instruirea la distanță. Colegii ne-au dat linkul la iSpring. Timp de o lună am testat iSpring Suite și iSpring Learn și intr-un final am înțeles că aceasta este ceea de ce avem nevoie.

Am început să instruim cu ajutorul iSpring profesorii școlii și angajații altor departamente, astfel am organizat instruirea la distanță.

La moment 3 manageri instruiesc 200 de profesori de Engleză pe lună. Avem finisate 3 cursuri pentru profesori și 5 cursuri în proces de elaborare.
De ce am ales iSpring
Compania ne-a oferit o soluție complexă: în iSpring Suite creăm cursuri, le încărcăm pe platforma iSpring Learn și organizăm instruirea.

În iSpring Suite cel mai des folosim:
  • Teste. Avem la dispoziție 23 tipuri de întrebări. Pe baza lor creăm diverse tipuri de teste și efectuăm verificarea automată.

  • Simulări de comunicare. Este o practică perfectă! Simulările ajută la dezvoltarea abilităților de comunicare cu elevul. Cu ajutorul iSpring astfel de dialoguri devin similare cu dialogurile din realitate.

  • Video. Posibilitate de a încărca video de pe calculator și YouTube, înregistrarea screencast-ului și video-ului de pe camera web, toate astea fac lecțiile mai reale. Un mare plus este faptul că video se afișează direct pe slide.
Toată instruirea are loc în iSpring Learn. Este pozitiv faptul că acest sistem oferă o statistică detaliată pentru fiecare curs. În orice moment pot fi verificate succesele elevilor.

Un alt moment pozitiv este corectarea cursului la necesitate. De exemplu după verificarea rezultatelor am constatat că utilizatorii însușesc materialul dar nu reușesc să treacă testul. Pentru noi acest moment este semn de alarmă - reiese că cursul este incomplet sau testul final este prea complicat. În acest caz trainingul este redactat operativ.
Simulatoarele de dialoguri ajută la modelarea situațiilor reale
Pentru crearea unui simulator de dialog nu este necesar să ai studii speciale. Interfața constructorului este foarte simplă.
Este important că în simulatoarele de dialog este posibil de creat explicații metodice: de ce este necesar să alegi varianta dată și de ce altă variantă este greșită.

O altă chestie interesantă a programului este posibilitatea de a audia personajele. Este ales un angajat cu vocea bună și sunt create lecturi, iar rezultatul final este un joc educativ performant.
Prima perioadă era dedicată jocurilor cu simulatoare: era interesant să analizezi cum se schimbă emoțiile la personaje și cum se dezvoltă scenariul.
La întrebarea: "De ce ați trecut dialogul de câteva ori?" profesorii ne răspundeau că le erau interesante chiar și explicațiile la răspunsurile greșite. În cadrul unui test nu am fi obținut un astfel de efect.
Suportul tehnic iSpring este unul eficient și amabil
Adesea ne adresăm pentru suport tehnic și de fiecare dată specialiștii examinează atent orice întrebare și ne oferă sfaturi utile.

Încă un plus a platformei - iSpring oferă o vastă bază de articole. Am fost încântați când am primit link-ul pentru "Baza de cunoștințe iSpring". Acolo poți găsi ghiduri și lecții video care în general conțin răspunsuri la toate întrebările.
Cu ajutorul iSpring noi instruim până la 200 de angajați timp de o lună
Anterior timp de o lună reușeam să instruim doar până la 20 de persoane. Astfel am majorat numărul angajaților instruiți de 10 ori.

Avem deja realizate 3 cursuri, iar în proces de elaborare mai avem 5 cursuri. Fiecare curs reprezintă un training interactiv complex. Structura cursului arată în felul următor:
  • lecție video
  • câteva slide-uri cu text ce conține informație importantă
  • lecție video
  • simulator de dialog
  • test
Instruirea este susținută de către 5 manager-metodiști. Atât managerii cât și profesorii stagieri sunt încântați de un astfel de mod de instruire. În concluzie afirmăm cu siguranță că iSpring este cu mult mai eficient decât Google Docs. Astfel a fost închisă carența cadrelor în companie.
Sistem de învățare la distanță pentru afaceri
Va pune pe pilotul automat dezvoltarea angajaților. Începeți rapid învățarea online în 1 zi.
Sistem de învățare la distanță pentru afaceri
Va pune pe pilotul automat dezvoltarea angajaților. Începeți rapid învățarea online în 1 zi.